Ivalossa toimineen Er.Os.P:n sekä Petsamossa rajavartioinnista vastanneen 36.
Rajajääkärikomppanian liikekannallepano alkoi 10.6.1941.

Kotiuttamiskäskyn osasto sai 3.11.1944.

Päivitetty viimeksi 25.5.2026 (Erkki Pennasen puhe Kokoontumiset ja Luton Malja 2026 Kuvagalleria)